Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; BAD DДУ
Monday 11 March 2013 | 05:47 | 0 comments
Assalamualaikum wbt :)

  Hai korang-2 , rindu aku takk ? K tahu takk :3


Harini 11 / 03 / 3013 . Nothing happen ponn , cume sad story , harini p sekolah , dapat result . Haih sedih bhaii . Dapat paper addmath , FAIL .  Perkataan paling aku benci bile exam . Aku taktao nape markah aku rendah sangat . Sedih doee , gilaaa . Bile aku gitao mark aku kat member-2 aku , dorang pon xcaye aku dapat 30 je . Per 100 lak tuuu . Boleh gila dibuatttt . Banyak careless . Tensionnnn , tensionnn . Tapi takpe , I LOVE YOU ADDMATH , after this be nice with me k ? Thanks tok sir Tan y selalu tolong n sabar dengan akuuu and friend , we lapchiyuu veray machhh :')


2 20 pm . Balik rumahh , aku ta cakap pon pasal markah addmath tuu . Aku xnak dorang sedihh , dah dua subjek aku gagal . First perd second addmath . Tu lah akuu . Bile dapat result baru tahu nak sedih bagaii . Before exam , aaa . Buku pon xsentuh . Salah aku jugakk , sekang dah takleh buat ape . Y aku boleh buat just ubah diri aku jee . Hope so Amin . Petang tu jugak aku tunggu husband aku text . Wow macam orang gile dibuatnye tunggu die text . Lebih kurang Asar gituh , die baru text , die kate asal senyap je ? Lah , patut die y text dulu . Sabar jelaa . Aku tunggu die die tunggu aku . K memey serasi sangat-2 . SEHATI SEJIWA GITUUU. Haih , bile dekat Maghrib baru die nak onl . Gila aku rindu kau gilaaa . Macam orang gila dah kau buat akuuuuu -,-"



8.00 pm . Kakak aku balik keyell . Both parents aku g hantar , aish anak manja ! Pergi jela sendiri , ngade betul . Alasan die taknak balik sendiri sebab takut bas rosak lagi . Lol . Alasan mengada , hish , sabar jela . Kesian ma&pa kene hantar amik die , bazit duit bazir minyak jee . Aigoo . Nasib kau kakak aku , kalau adik , dah lame aku terajang kau . Mengada sangat . Dahlah balik rumah , lepak bilik , tahu sepahkan bilik jee . Sabar ! -,- Dah sepahkan taktahu nak kemas , memang GRRRRR -,-  
Ni bagos lah kau balik sana , takdelah aku penat nak ngemas bilik je hari-2 . Ada adik pon ya Allah pemalas . Aku suruh tolong pon tamao . Suruh bangun  pon tamao . Kejenye layan mangga jeee , macam  
OTAKU dah -,-



End of todayy , tade mood nak type , kbyeee :**

 





Old things | New things